Відповідно до змін у законодавстві, а також Закону України Про оцінку впливу на довкілля встановлюються оновлені правові та організаційні засади оцінки впливу на довкілля, спрямованої на запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля, з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів.
Вплив на довкілля (далі - вплив) - будь-які наслідки планованої діяльності для довкілля, в тому числі наслідки для безпечності життєдіяльності людей та їхнього здоров'я, флори, фауни, біорізноманіття, ґрунту, повітря, води, клімату, ландшафту, природних територій та об'єктів, історичних пам'яток та інших матеріальних об'єктів чи для сукупності цих факторів, а також наслідки для об'єктів культурної спадщини чи соціально-економічних умов, які є результатом зміни цих факторів.
СПЕЦІАЛІСТИ ТА ФАХІВЦІ ЦЕНТРУ ЛІЦЕНЗУВАННЯ ТА ДОЗВІЛЬНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВПЕВНЕНО ДОПОМОЖУТЬ ВАМ ПРОЙТИ ОСНОВНІ СТАДІЇ ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ (ОВД) А САМЕ:
1. Інформування про намір здійснення планової діяльності шляхом складення та подання Повідомлення про планову діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля;
2. Оформлення та розміщення повідомлення про планову діяльність у друкованих засобах масової інформації (ЗМІ);
3. Отримання від громадськості зауважень і пропозицій до планової діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягатимуть включенню до Звіту оцінки впливу на довкілля:
- Отримання від уповноваженого органу умов щодо обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягатиме включенню до Звіту з ОВД
4. Забезпечення та розробка ЗВІТУ з ОВД;
5. Подання Звіту з ОВД уповноваженому чи/або центральному органу;
6. Розміщення Звіту з ОВД у місцях, доступних для громадськості;
7. Розміщення та публікація в ЗМІ оголошення про початок громадського обговорення;
8. Представництво Ваших інтересів на громадському обговоренню з дня оприлюднення Оголошення про початок громадського обговорення звіту про ОВД та надання доступу до ЗВІТУ про ОВД для ознайомлення;
9. Врахування до уваги або обгрунтування відхилення отриманих зауважень та пропозицій від проведених громадських обговорень;
10. Врахування прийняття до уваги:
-Звіт про ОВД;
-Результати громадського обговорення згідно Звіту про громадське обговорення;
11. Отримання інформації про прийняття Висновку з ОВД / Рішення про оцінку впливу на довкілля, які приймали рішення про ОВД, внесення інформації про остаточне рішення до Єдиного реєстру з ОВД;
12. Післяпроектний моніторинг*
У більшості випадків отримання висновків з оцінки впливу на довкілля, суб’єкт господарювання зобов’язаний забезпечення здійснення післяпроектного моніторингу з метою виявлення будь-яких розбіжностей і відхилень у прогнозованих рівнях впливу та ефективності заходів із запобігання забрудненню довкілля та його зменшення.
Звертаємо вашу увагу! У багатьох випадках провадження господарської діяльності з врахуванням вимог чинного законодавства, є необхідність в оформлені інших документів, які необхідні для здійснення поточної діяльності підприємств, а саме розробка та оформлення:
1. Розробка проектної документації (ОВНС), розділ ОВНС;
2. Експертне проведення екологічного аудиту;
3. Розробка (підготовка) документації та отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря;
4. Розробка технологічних регламентів;
5. Інвентаризація відходів на підприємстві;
6. Реєстрова карта об’єктів утворення відходів;
7. Реєстрова карт об’єктів утворення, оброблення та утилізації відходів;
8. Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи;
9. Порядок проходження навчання з ОП, НПАОП у сфері поводження з небезпечними, хімічними речовинами та ін.;
10. Спеціальний дозвіл на користування надрами, геологічне вивчення, добування (в тому числі ДПР – дослідно-промислова розробка), обгрунтування та затвердження запасів корисних копалин.
З повагою,
Гарантія Успіху!