Доска бесплатных объявлений BON.ua
Разместить объявление
    • мова
    • язык
  • Уведомления
  • message
    0
    Сообщения
  • favor
    0
    Избранное
  • login Войти
    • Главная
    • Услуги
    • Курсы, уроки и образование
    • Компьютерные и IT курсы
    • Компьютерные и IT курсы - Киевская область
    • Компьютерные и IT курсы - Киев
    • favor favor
    Курс PythonPro

    Курс PythonPro

    logo profile
    Світ Сучасної Освіти
    Другие товары в магазине
    На сайте с 04 / 2025
    Был больше месяца назад
    Написать
    Позвонить

    Город
    Киев
    Мрієте опанувати Python з нуля та одразу застосовувати знання в реальних AI-проєктах? Курс PythonPro - це найновіша програма, повністю оновлена з урахуванням стрімкого розвитку штучного інтелекту, автоматизації та сучасної розробки. Ви не просто вивчите найпопулярнішу мову програмування — ви навчитеся працювати з технологіями, які формують майбутнє: від написання коду до інтеграції з ChatGPT, Flask, Docker та OpenAI API.

    Аудиторія
    * Початківці, які хочуть увійти в IT та навчитись вирішувати реальні задачі.
    * Досвідчені розробники, які бажають додати Python до свого стеку і працювати з сучасними інструментами та AI.

    Чому саме Ви навчитеся?
    * Опануєте принципи програмування без шаблонів і магії — зрозуміло та на практиці.
    * Навчитесь писати якісний, структурований код, який читають і використовують команди.
    * Створите власні програми: від скриптів до веб-застосунків з інтеграцією штучного інтелекту.
    * Зрозумієте, як будуються API, боти, автоматизовані системи та інтеграції з LLM (включаючи OpenAI).
    * Сформуєте портфоліо та зможете претендувати на позицію Junior Python Developer або AI Assistant Developer.

    Кожен студент працює у групі над реальним проєктом з елементами автоматизації або AI. Це не просто курс - це старт у нову професію.

    Програма курсу:

    1. НАВІЩО ПОТРІБНІ КОМП’ЮТЕРНІ ПРОГРАМИ?
    Програмування як творчий процес
    Архітектура комп’ютера
    У чому суть програмування?
    Процес «спілкування» з Python
    Інтерпретатор і компілятор
    Процес написання програм
    Що ж таке програма?
    Принципи програмування
    Парадигми програмування
    Вправи

    2. ЗМІННІ, ВИРАЗИ І ІНСТРУКЦІЇ PYTHON
    Поняття «значення» і «тип»
    Змінні
    Імена змінних і ключові (зарезервовані) слова
    Оператори
    Оператори і операнди
    Вирази
    Порядок операцій
    Операції з рядками
    Ввід даних
    Коментарі
    Вправи

    3. УПРАВЛІННЯ ПОТОКОМ ВИКОНАННЯ
    Логічні вирази
    Логічні оператори
    Умовне виконання
    Послідовність умов
    Вкладені умови
    Перехоплення винятків з використанням try і except
    Вправи

    4. ІТЕРАЦІЇ
    Оновлення змінної
    Інструкція while
    Нескінченні цикли
    «Нескінченні цикли» і break
    Завершення ітерації за допомогою continue
    Списки
    Визначення циклів за допомогою for
    Обхід списків за допомогою циклу for
    Вправи

    5. ФУНКЦІЇ І МОДУЛІ
    Виклик функції
    Робота із api
    Отримання і парсинг api даних
    Формат Json
    використання api у прикладних додатках
    Функції приведення типів
    Випадкові числа
    Математичні функції
    Додавання нових функцій
    Визначення і використання
    Параметри функції
    Модульні тести
    Імена файлів і шляхи
    Створення власних модулів і пакетів
    Ініціалізація пакета
    Обробка аргументів командного рядка
    Визначення параметрів середовища виконання
    Створення віртуальних середовищ
    Автоматична ініціалізація пакетів
    Вправи

    6. РЯДКИ
    Рядок – це послідовність
    Отримання довжини рядка з використанням len
    Обхід рядка за допомогою циклу
    Зріз рядка
    Рядки є незмінними
    Оператор in
    Порівняння рядків
    Малі методи
    Розбір (parsing) рядків
    Оператор форматування
    Регулярні вирази
    Вправи

    7. ОСНОВИ РОБОТИ З СИСТЕМОЮ КОНТРОЛЮ ВЕРСІЙ (Git + GitHub)

    8. ФАЙЛИ
    Вступ
    Відкриття файлів
    Текстовий файл і рядки
    Читання файлів
    Пошук через файл
    Оператор with
    Запис файлів
    Вправи

    9. КОЛЕКЦІЇ
    Що таке колекція в Python
    Типи колекцій
    Масиви і методи роботи з ними
    Списки і методи роботи з ними
    Кортежі й методи роботи з ними
    Множини й незмінні множини
    Словники, методи роботи зі словниками
    Цикли по колекціям
    Практика

    10. ЕЛЕМЕНТИ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
    Функція об’єкт першого класу
    Функції, залежні від функцій
    Замикання
    Каррування
    Лямбда-функції
    Декоратори
    Вправи

    11. ФУНКЦІЇ
    Типи даних
    Вбудовані контейнери
    Оператори контролю виконання
    Обробка помилок (try … except …)
    Оператори циклів
    Comprehensions (list, dict, set)
    Створення функції і процедур
    Аргументи функцій
    Рекурсивні функції
    Functors, Currying
    Декоратори
    Lambda-функції
    PEP8

    12. ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД
    Визначення класу
    Поля і методи класу
    Інкапсуляція
    Спадкування
    Поліморфізм
    “Качина” типізація
    Вправи
    Оголошення класу та створення екземпляру
    Принципи ООП (наслідування, інкапсуляція, поліморфізм) в Python
    Область видимості (Namespaces, Scope, правило LEGB)
    Method Resolution Order (MRO)
    Курс Python – Магічні методи
    Визначення математичних операцій для об’єктів Python
    Визначення операцій порівняння для об’єктів Python
    Визначення операцій хешування для об’єктів Python
    Створення копії екземпляру класу, deep copy, shallow copy
    Інкапсуляція (Setters and getters)

    13. УПРАВЛІННЯ СТВОРЕННЯМ ЕКЗЕМПЛЯРІВ КЛАСУ
    Doc strings
    Meta класи
    Abstract Bases класи
    __new__
    __init__
    Context-managers
    Використанням декораторів з класами
    Контейнери, створені шляхом успадкування (UserList, UserDict, UserString)
    Контейнери, створені шляхом агрегації
    Методи доступу до елементів контейнера
    Iterators, Generators

    14. ПРИЙОМИ ОБ’ЄКТНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ
    Software Engineering як процес
    Мова UML
    Принципи SOLID
    Метрики якості коду
    Design Patterns (категорії, приклади використання)
    Singletone
    Facade
    Interface

    15. МОДУЛІ Й ПАКЕТИ
    Розробка модулів (визначення та запуск)
    Система імпорту
    Навчання розробці повторно використовуваних пакетів
    Менеджер пакетів pip і віртуальні середовища virtualenv
    • № 102234212,
    • размещено 23.04.2025,
    • просмотров 584 (+0 Сегодня)

    Вас так же может заинтересовать

    VIP
    ТОП
    favorfavor
    Тренер по игре CS2 (3300elo Faceit)

     

    Тренер по игре CS2 (3300elo Faceit)
    Привет! Я наиграл в эту прекрасную игру около 14.000 часов и сейчас готов поделиться своим опытом и знаниями с новичками или с уже более опытными игроками, которые не знают что им нужно для быстрого п...
    • Киев
    • 04.09.2025
    VIP
    ТОП
    favorfavor
    Вчитель з веб-розробки,Unity,Roblox Studio

     

    Вчитель з веб-розробки,Unity,Roblox Studio
    Мене звати Єгор, я приватний репетитор і допомагаю дітям цікаво та зрозуміло вивчати програмування. Навчаю створювати ігри та проєкти в Roblox, Minecraft, Unity, займаюся веброзробкою, а також працюю...
    • Киев
    • 29.07.2025
     
    Этот сайт использует cookies. Вы можете изменить настройки cookies в своём браузере. Узнать больше.
    logo

    Украинский сервис объявлений

    Все права защищены.

     © 2025

    Обратная связь

    Android

    iOS app

    • Про Нас
    • Правила
    • Политика конфиденциальности
    • Реклама на сайте
    • Карта регионов
    • Карта сайта