Запрошую до організації CyberSupport на посаду HR-менеджера.
В обов'язки входить:
- Пошук кандидатів
- Супровід кандидата
- Надання всіх умов для працевлаштування
- Попередньо розповісти за умови праці
- Проведення співбесіди
Від нас:
- Ставка в розмірі 25тис. грн
- Бонус за кожну приведену людину ( варіюється від кількості )
- Графік 5 на 2 з 9:30 - 17:30
- Перерви + обідня перерва
- Комфортний та дружній колектив
Наша компанія з працевлаштування в пошуку активного та цілеспрямованого менеджера з пошуку та підбору персоналу.
Ваші обовязки:
розміщення оголошень з актуальними вакансіями компанії;
спілкуватися з кандидатами та залучати їх до роботи;
проводити онбординг нових співробітників.
Вимоги:
відповідальність;
комунікабельність;
організованість та мати креативний підхід до виконання доручень та завдань керівника.
Графік роботи - повний робочий день, пн-пт з 8.30 до 17 год.
Ми пропонуємо:
сучасний офіс та комфортні умови праці
дружний колектив
заробітна плата від 28000 грн..
Якщо ви знаєте як знайти ідеального спеціаліста та перетворити його на частину нашого колективу — запрошуємо до нашої компанії.
Детальна інформація за телефоном:
Пошук моделей - робота мрії з телефону!
Мрієш працювати лише кілька годин на день і заробляти від 900$? Тоді це вакансія для тебе!
Посада: Скаут-менеджер
Зарплата: ставка + бонуси за кожну знайдену модель
Графік:
3 дні в офісі (4-5 годин)
2 дні віддалено
2 вихідні (сб/нд)
Що потрібно робити?
Вести та розвивати Instagram-сторінку
Проводити активний пошук моделей через Instagram, Telegram та інші соцмережі
Вести базу кандидатів та допомагати їм на етапі знайомства з компанією
Що ми пропонуємо?
Безкоштовне навчання навчимо всьому з нуля
Стабільний дохід + миттєві виплати після реєстрації моделі
Премії та бонуси за активну роботу
Кар'єрний ріст можливість стати адміністратором відділу
Спробувати може кожен!
Не виходить тільки у тих, хто навіть не пробує
ПИШИ ОДРАЗУ МЕНІ В ТЕЛЕГРАМ moon_hrM з поміткою "Скаут офіс"
Шукаємо помічника адміністратора в офіс (м. Київ)
Гнучкий графік роботи
Обов'язки:
Прийом дзвінків, консультування клієнтів, ведення формалізованої документації
Рекрутер це фахівець з підбору персоналу, який відповідає за пошук, відбір і залучення кандидатів на вакансії в компанії. Основні обов’язки рекрутера включають:
Пошук кандидатів використання різних каналів (сайти з працевлаштування, соцмережі, внутрішній кадровий резерв, рекомендації, кадрові агентства).
Супровід кандидата ведення переговорів, узгодження умов роботи, оформлення оффера.
Робота з базою даних ведення обліку кандидатів, підтримка контакту з перспективними фахівцями.
Супровід адаптації нових співробітників допомога в інтеграції в колектив, контроль перших місяців роботи.
Киев
26.02.2025
Этот сайт использует cookies. Вы можете изменить настройки cookies в своём браузере. Узнать больше.