Досвід роботи
обслуговування клієнтів
Компанія:
ПриватБанк
Період роботи:
з вересня 2020 по июнь 2023
Виконувала всі поставленні задачі.
Освіта
Вища
Навчальний заклад
НТУ "ХПІ"
Спеціальність
комп'ютерні технології
Період навчання
з вересня 2016 по июнь 2019
Професійні навички
Комунікаційні навички: Ефективна письмова та усна комунікація. Здатність працювати в команді та спілкування з клієнтами. Аналітичні навички: Здатність аналізувати інформацію та приймати обгрунтовані рішення. Вміння вирішувати проблеми та розробляти стратегії. Організаційні навички: Управління часом та планування. Здатність працювати в умовах високого темпу. Адаптивність та гнучкість: Здатність швидко адаптуватися до нових обставин та змін. Гнучкість у вирішенні завдань та прийнятті нових викликів.
Вас також може зацікавити